Ремонт затиральних машин

ЗАЯВКА НА Ремонт затиральних машин

Менеджер зв'яжеться з Вами
найближчим часом
Замовити виїзд майстра
(067) 994-36-69
ЯК ДО НАС ДОЇХАТИ
Meest Express
Міст Експрес
доставка по Україні
Warranty
ГАРАНТІЯ 3 МІСЯЦІ
Timesaving
ТЕРМІНИ ВІД 2 ДО 5 ДНІВ
Repairing
ЕКСПРЕС РЕМОНТ
до 2 днів

Ми ремонтуємо техніку виробників

HONDA KIPOR FORTE Efco Gardena
YAMAHA FIRMAN Werk КЕНТАВР VITALS
SDMO MATARI SADKO GERRARD OLEO-MAC
Pubert Echo Texas HYUNDAI Husqvarna
Bolens MTD Craftsman Champion MTD Партнер
Viking WOLF-Garten Xintai TATA Aksa
CGM Darex Energy Depco Power Elcos Emsa
Ferbo Geko Yanmar Kubota Tiger
Patriot Tekhmann Scheppach Stark Saber
Rato Pramac Voltitronic KJ Power Pex-Pool-Plus
Ricardo RostPower Rid Parsun Johnson
Evinrude Mosa Teksan SGS FG Wilson
Gesan Grupel Hertz Himoinsa Keypower
Gucbir Lister Petter Салют Vulkan JCB
AGT Briggs&Stratton Daewoo Konner&Sohnen Endress
Dalgakiran Einhell Fogo Metabo Suzuki
Stihl МТЗ Al-Ko Bosch DeWalt
Ikra Mogatec Intertool Mercury Partner Europower
Genmac Generac Hitachi Lifan Loncin
Malcolmson Mustang NiK Odwerk United Power
Enersol Tohatsu DaiShin Glendale Elemax
Sea-Pro Weekender Iron Angel Hecht Gewilson
Weima

Ремонт затиральних машин у сервісному центрі «РЕМТЕХ» – відновлення будівельної техніки професіоналам

затиральна машина (подвійний вертоліт)

Затиральна машина (або «вертоліт», як називають її будівельники) – це електричний інструмент, який використовують будівельники для вирівнювання наливної бетонної підлоги. Її поява дала змогу значно скоротити ручну працю і домогтися ідеальної рівності поверхні розчину. Сучасні виробники випускають однороторні і двороторні затиральні машини для бетону.

Перші – одинарні вертольоти – складаються з редуктора, двигуна, лопати, до якої безпосередньо кріпиться затиральний диск, і ручки для полегшення управління обладнанням.

Двохроторні полірувальні машини для бетону (подвійні вертольоти) мають більш складну конструкцію. Вони складаються з редуктора, двох лопатей для кріплення дисків і двигуна. Одинарний вертоліт може мати електричний або бензиновий мотором (дизельні моделі зустрічаються рідко). Двохроторний вертоліт має переважно бензиновий двигуном, тому що автономність обладнання дозволяє працювати на великих за площею ділянках.
Постійна експлуатація, в процесі якої розчин може потрапляти під захисний кожух, навантаження на двигун і «людський» фактор призводить до зносу техніки. Незважаючи на конструктивну простоту обладнання, його ремонт краще довірити професіоналам.

ЯК ВИКОНУЄТЬСЯ РЕМОНТ ЗАТИРАЛЬНИХ МАШИН У СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ "РЕМТЕХ"

схема одинарного вертоліта

Насамперед фахівці проводять діагностику обладнання. Ретельна перевірка дозволяє визначити 99% несправностей, визначити, які деталі потрібно замінити. Далі майстри підбирають запчастини для ремонту затиральної машини. Після ремонту здійснюється тестування обладнання в умовах, наближених до реальних.

У НАС ВИ МОЖЕТЕ ЗАМОВИТИ РЕМОНТ ЗАТИРАЛЬНИХ МАШИН ВИРОБНИКІВ:

  • Belle;
  • Fastverdini;
  • Dynapac;
  • IMER;
  • Jeonil;
  • Shatal;
  • Technoflex;
  • Tremix;
  • Wacker Neuson та інших.

ВИТРАТНІ МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ЗАТИРАЛЬНИХ МАШИН

Вирівнювання бетонної підлоги неможливо без спеціальних «расходників»: дисків і лопатей. Перші призначені для «чорнового» шліфування бетонних підлог. Диски прибирають помітні нерівності та дефекти, які залишаються на поверхні після застигання розчину. За рахунок того, що елементи виготовлені з холоднокатаної міцної сталі, вони справляються із завданням без серйозної деформації.

Диски випускаються я різних розмірів, тому шліфування бетону можливо на складних ділянках будь-якого розміру (біля дверних отворів, виступів, декоративних поглиблень і т.д.). Деталі діаметром до 900 мм застосовуються переважно для встановлення  до ручних машин. Затиральні диски діаметром від 900 мм застосовуються для встановлення у самохідні шліфувально-полірувальні машини. Такі агрегати мають бензинові двигуни і призначені для обробки великих за площею ділянок.

Шліфувальні машини відмінно підходять для вирівнювання підлог у цехах промислових і виробничих підприємств, автомобільних стоянках закритого типу, гаражних комплексах, складських приміщеннях і логістичних центрах.

Другий вид витратних матеріалів - лопаті - призначені для фінальної обробки бетонних поверхонь. Вони виготовляються з термічно обробленої сталі. Лопаті випускаються комбіновані, плаваючі та фінішні. Кожен з видів призначений для виконання певного типу робіт. Великі лопаті призначені для обробки «свіжого» бетону, а витратні матеріали середніх і маленьких розмірів дають можливості скоротити час затирки.

Заміна лопатей і дисків далеко не завжди пов'язана з їх зносом. Так як для їх виробництва використовується міцна сталь, витратні матеріали мають тривалий термін служби. Заміна дисків і лопатей одинарних і подвійних вертольотів часто пов'язана з необхідністю підвищення ефективності робочих процесів. Майстри компанії «РемТех» підберуть потрібні елементи і оперативно замінять їх в сервісному центрі або на вашому об'єкті.

Я часто потрібно замовляти технічне обслуговування шліфувальних машин для підлоги

Своєчасне проведення ТО - гарантія того, що обладнання не вийде з ладу в самий невідповідний момент і прослужить довгі роки.
Щодня потрібно виконувати перевірку рівня масла в двигуні та редукторі, стан V-образних ременів.

Щотижня потрібно:

  • перевіряти стан лопатей і дисків;
  • змащувати траверси шліфувальних машин для бетону;
  • чистити повітряні та паливні фільтри;
  • перевіряти рівень масла і при необхідності замінювати його.

Щомісяця затиральні машини потребують регулювання і змащення траверсів, очищення відцентрової муфти зчеплення.

Шліфування бетона: переваги, недоліки, способи тп стадії робіт

Щорічне технічне обслуговування полірувальних машин для бетонних підлог передбачає перевірку та заміну втулок, ущільнення валу, діагностику стану троса управління дросельною заслінкою, кабелю, регулювання швидкості обертання лопатей і дисків.

НАЙПОШИРЕНІШІ ПОЛОМКИ ЗАТИРАЛЬНОЇ МАШИНИ ДЛЯ БЕТОНУ

Двигун не запускається або зупинився під час роботи

До найбільш поширених причин проблеми відноситься скупчення нагару на свічці запалювання, недостатня кількість палива (актуально для бензинових моделей), пошкодження кабелю (для електричних агрегатів).

Нестабільна робота одинарного або подвійного вертольота

Ця проблема виникає через накопичення бетону на елементах агрегату, зниження частоти обертання двигуна або нестачі паливно-мастильних матеріалів в редукторі. При нестабільній роботі полировальной машини для бетону рекомендується:

  • заміна або чистка повітряних фільтрів;
  • дотримання певної частоти обертання;
  • наповнення резервуара для масла мастильної рідиною;
  • очищення дисків та лопатей від цементу.

Двигун працює, але шліфувальна машина не функціонує

Поломка виникає у разі потрапляння води до системи зчеплення, перевантаженні двигуна внаслідок тривалої експлуатації без перерви або низької частоти обертання на виході. Фахівці компанії «РемТех» висушать зчеплення, замінять витратні матеріали та проведуть діагностику двигуна затирочної машини.

Поява нерівностей на поверхні

Двигун шліфувальної машини працює справно, але на бетоні залишаються розводи та інші дефекти? Найчастіше причина полягає у механічному зносі деталей - траверсів, лопатей. Нерівність також можуть бути наслідком відсутності налаштування опорних кілець, регулювальних болтів.

Чорнове вигладжування бетонної підлоги. Обладнання та технологія

ЧОМУ ВАРТО ЗВЕРНУТИСЯ ДО МАЙСТЕРНІ "РЕМТЕХ"

ремонт однороторної затиральної машини

Вихід з ладу затиральної машини може призвести не тільки до незапланованого простою, але й зриву термінів закінчення робіт. Ми розуміємо, як важливо будівельній бригаді виконати завдання вчасно, тому оперативно усуваємо несправності будь-якої складності. Сервісний центр «РемТех» пропонує:

  • якісний ремонт затиральної машини;
  • гарантію на виконані роботи;
  • стислі терміни ремонту;
  • безкоштовну діагностику обладнання (за умови замовлення ремонту в нашій майстерні);
  • оригінальні деталі, які є в наявності на нашому складі.

У разі виявлення серйозної поломки, яку неможливо швидко усунути, пропонуємо взяти аналогічне за характеристиками обладнання в нашій компанії.

Як подати заявку на ремонт

Для того, щоб подати заявку на ремонт, Вам достатньо зробити один телефонний дзвінок за номером +38 (067) 994-36-69, або написати нам електронного листа, і наші менеджери в найкоротші терміни зв'яжуться з Вами для з'ясування причини поломки і приблизного часу ремонту (більше інформації Ви отримаєте після огляду і діагностики). З нами можете не хвилюватися про якість ремонту, а Ваша техніка буде повернута в найкоротші терміни.

Так само для тих, хто не бажає витрачати дорогоцінний час, поки його бензиновий генератор або інша техніка знаходиться на ремонті, ми надаємо послугу «Оренда». У підсумку, поки Ваш агрегат на обслуговуванні, робота триває.

компанія Ремтех Україна, м. Київ, 03124, бульвар Вацлава Гавела, 16, (067) 994-36-69